مدارس بزرگسالان تهران

مدارس بزرگسالان تهران

برخی از افراد ممکن است در طول دوران تحصیلی خود موفق به کسب مدرک مورد نظر خود را دریافت نمایند. به همین دلیل برای این دسته از دانش آموزان ثبت نام مدارس غیر حضوری در نظر گرفته شده است. مهلت ثبت نام مدارس بزرگسالان تهران و شبانه تعیین شده و محدود می باشد و به همین دلیل داوطلبان می توانند پس از ثبت نام نسبت به ادامه تحصیل اقدام نمایند.
برخی از دانش آموزان ممکن است به دلیل اینکه فرصت بیشتری برای مطالعه دروس داشته باشند، نسبت به ثبت نام مدارس غیر حضوری اقدام نمایند که این موضوع می تواند به نسبت پایه تحصیلی شما موجب موفقیت و یا عدم موفقیت شما شود. به همین دلیل ابتدا قبل از ثبت نام لازم است با کمک مشاورین ما اطلاعات خود را در این مورد تکمیل نمایید.

شرایط ثبت نام مدارس غیر حضوری و بزرگسالان

در واقع از جمله دلایلی که به موجب آن این نوع از مدارس احداث گردید را می توان در رابطه با دو دسته از دانش آموزان دانست. دسته ای از این دانش آموزان که در سن مدرسه می باشند، ممکن است به دلایلی مختلفی همچون مشکلات جسمانی، شرایط خاص و همچنین متاهل بودن و یا سرپرست خانوار بودن، امکان ادامه تحصیل در مدارس عادی را نداشته باشند به همین دلیل می توانند از طریق ثبت نام مدارس غیر حضوری اقدام به ادامه تحصیل نمایند.
گروه دوم در واقع شامل بزرگسالانی می باشند که سن آنان بالای 18 سال می باشد و بنا به دلایل مختلف نتواسته اند موفقیت تحصیلی را داشته باشند و یا به ادامه تحصیل بپردازند. به همین دلیل می توانند در ثبت نام مدارس غیر حضوری شرکت نمایند. خوشبختانه مهلت ثبت نام مدارس بزرگسالان تهران و شبانه  را به گونه ای ترتیب داده اند تا کلیه دانش آموزان بتوانند به ثبت نام و ادامه تحصیل دست یابند.

 نقل و انتقال مدارس غیر حضوری

یکی از سوالاتی که ممکن است برای دانش آموزان و یا بزرگسالان مایل به ثبت نام مدارس غیر حضوری به وجود آید این است که آیا می توان پس از ثبت نام و پذیرش در این مدارس نسبت به انتقالی اقدام نمود؟ زیرا تعداد این مدارس در هر استان محدود می باشد و چنانچه به هر دلیلی دانش آموزان نتوانند در مدرسه پذرفته شده ادامه تحصیل دهند، نگرانی برای آنان به وجود خواهد آمد.
خوشبختانه امکان نقل و انتقال وجود خواهد داشت و دانش آموزان عزیز می توانند پس از ثبت نام مدارس غیر حضوری و بزرگسالان در سامانه به صورت الکترونیکی نسبت به انجام ثبت نام اقدام نمایند. فعالیت مدارس در تمامی استان های کشور در مهرماه خواهد بود و به همین دلیل پس از انجام ثبت نام متقاضیان عزیز می توانند در صورت موافقت مدرسه محل ثبت نامی و واجد شرایط بودن نسبت به انتقالی اقدام نمایند.
مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام مدارس غیر حضوری متوسطه دوم شامل : کل پرونده سنوات گذشته دانش آموز در مقطع متوسطه و برای سال اول کارنامه اول تا سوم راهنمایی + گواهینامه سال سوم راهنمایی + توصیه نامه راهنمایی  ، عکس 3×4 تعدا 6 قطعه ، کپی شناسنامه و کارت ملی دانش آموز می باشد که به هنگام ثبت نام ارائه کلیه مدارک الزامی می باشد.

لیست مدارس بزرگسالان تهران :

فهرست