تغییر رشته به هنر

تغییر رشته به هنر

قوانین تغییر رشته به هنر در نظام جدید از سال دهم به یازدهم :

در نظام جدید تمام دانش آموزان از هررشته ای در سال دهم می توانند به هر رشته ای در سال یازدهم تغییر رشته بدهند و اینکار با اخذ فرم مربوطه از دبیرستان یا هنرستان محل تحصیل شروع شده و با تایید آن در آموزش و پرورش و درنهایت شرکت در آزمون های تغییر رشته مربوطه به رشته جدید در شهریور ماه همان سال به اتمام میرسد. دانش آموزان پس از موفقیت در آزمون های تغییر رشته مربوطه از مهرماه در سال یازدهم رشته مورد علاقه جدید ادامه تحصیل خواهند داد.

قوانین تغییر رشته به هنر در نظام جدید از سال یازدهم به دوازدهم :

درنظام جدید تغییر رشته از سال یازدهم به دوازدهم به راحتی صورت نمیگیرد و شرایط خاصی دارد.

» تغییر رشته درون شاخه ای :  

این بدان معناست که اگر شما در سال یازدهم در رشته های ریاضی ، تجربی یا انسانی تحصیل می کنید در سال دوازدهم به همین رشته ها قابلیت تغییر رشته خواهید داشت ولی تغییر رشته از رشته های غیر هنرستانی به هنرستان در سال یازدهم و دوازدهم ممنوع است و شما نمی توانید به رشته های غیرهنرستانی تغییر رشته داده و مجبور خواهید بود در سال دوازدهم در رشته ای یازدهمی خود و یا رشته های هم گروهی آن بمانید . ( در نظام قدیم هیچ محدودیتی در تغییر به هنر وجود نداشت )

حال در صورتیکه در سال یازدهم در هنرستان مشغول به تحصیل باشید می توانید در سال دوازدهم به هر رشته دلخواه دیگر در هنرستان تغییر رشته دهید ، چون از سال یازدهم به دوازدهم تغییر رسته درون شاخه ای بلامانع است.

برای مشاوره کامل تر و تکمیلی می توانید با مشاوران ما از طریق لینک زیر در ارتباط باشید .

ممنون میشیم نظرات و پیشنهادات خودتون رو با ما زیر این مطلب در میون بزارید .

2 دیدگاه. ارسال دیدگاه جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست